Aftellen toch echt begonnen. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Suzan Polinder - WaarBenJij.nu Aftellen toch echt begonnen. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Suzan Polinder - WaarBenJij.nu

Aftellen toch echt begonnen.

Blijf op de hoogte en volg Suzan

06 September 2015 | Nederland, Doornspijk

Hallo Allemaal ,

Hier is die dan reisverslag nummer 2. Het aftellen is dan nu toch echt begonnen over iets minder dan 5 weken begin ik dan echt aan mijn nieuwe avontuur. Afgelopen week ben ik begonnen aan mijn laatste 2 weken werken bij Dutch Hair. Met een dubbel gevoel ben ik deze laatste weken aan het werk je leeft toe naar een super gave reis maar je laat ook wat moois achter je het doet me goed om te zien dat iedereen nog graag een keer bij je in de stoel wil zitten en ik word bedankt voor alles met lieve kaartjes, veel chocola, mooie lieve woorden, geluk 's poppetjes enz. bedankt daarvoor. Woensdag avond ga ik nog een keer gezellig uiteten met al me lieve collega's als afsluiter en dan is het zaterdag middag toch echt klaar. Volgende week kan ik dan verder met de laatste dingen die ik nog moet voorbereiden voor me reis ook zijn de uitnodigen de deur uit voor me afscheidsfeestje om nog gezellig met iedereen een borrel te drinken. Verder is alles zo goed als geregeld en kijk ik er ontzettend naar uit!!!

Liefs Suzan

  • 08 Oktober 2015 - 21:51

    Bee:

    ✈️

  • 08 Oktober 2015 - 21:53

    Bee:

    ✈️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Hallo Allemaal, Ik ben Suzan 21 jaar en woon in Doornspijk en heb de afgelopen 7 jaar in Nunspeet gewerkt als kapster. Ik heb begin dit jaar ontslag genomen en besloten om te gaan backpacken iets waar ik altijd al van gedroomd heb. Zoals ik zelf zeg ''Dont let your dreams be dreams''. Ik vertrek 9 okt. naar Australië en mij planning is om daar ong. een jaar lang rond te reizen en te gaan werken ook wil ik nog een kijkje gaan nemen in Nieuw-Zeeland en het belangrijkste van alles zoveel mogelijk te gaan genieten!! Op deze blog zal ik mijn verhalen en foto's plaatsen van wat ik daar allemaal mee maak. Leuk dat jullie me gaan volgen. Liefs Suzan

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 14185

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 09 Oktober 2016

Backpacken Australië

08 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-Zeeland rond reis samen met Deborah.

Landen bezocht: