Eerste reisverslag. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Suzan Polinder - WaarBenJij.nu Eerste reisverslag. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Suzan Polinder - WaarBenJij.nu

Eerste reisverslag.

Blijf op de hoogte en volg Suzan

01 Juni 2015 | Nederland, Doornspijk

Zo hier is die dan mijn eerste reisverslag, via deze blog wil ik iedereen die het leuk vind om mij te volgen op de hoogte houden van alle dingen nu nog van de voorbereiding van mijn reis maar straks van veel dingen tijdens mijn reis.
Tot nu toe gaat het regelen van alles erg goed en is bijna alles klaar en kan het aftellen echt beginnen.
Zo heb ik vorige week mijn ontslag brief dan echt ingeleverd en ben ik zaterdag een rug zak wezen kopen. Ook zijn verder de tickets geboekt, verzekeringen geregeld en mijn visum heb ik aan gevraagd en ontvangen.
Verder regel ik alles via een organisatie Activity International hun helpen mij bij het boeken en regelen van mijn reis dat is ideaal want als ik vragen of dingen heb kan ik hun mailen maar ook als ik straks in Australië zit kan ik altijd ben hun terecht dus zo heb ik altijd iemand om op terug te vallen. Ook heb ik mijn tickets naar Nieuw-Zeeland al geregeld en voor nu vertrek ik daar 11-01-2016 heen en blijf daar 5 weken maar ik heb in totaal 4 keer de mogelijkheid om mijn tickets van datum te kunnen wijzigen dus dat kan ik altijd nog doen zou ik dat graag willen. Mijn slaap plek voor kerst en oud en nieuw heb ik ook vast geregeld in een Hostel in Sydney aan Bondi Beach op zich geen vervelend vooruitzicht :)

Voor zo ver mijn eerste reisverslag zodra er meer vorderingen zijn horen jullie van mij!

Liefs Suzan

  • 02 Juni 2015 - 17:15

    Chantal:

    Langzaamaan aftellen meis! Superstoer dat je dit gaat doen en wat leuk om t via deze weg te kunnen volgen!! Héél véél plezier op deze reis en geniet van alle mooie, nieuwe ervaringen......, maar eerst nog ff genieten van wat gezellig samenzijn! Kussie

  • 02 Juni 2015 - 17:18

    Lokhorstttttt:

    Spannend het aftellen is toch echt begonnenhe...

  • 02 Juni 2015 - 17:54

    John En Wil Schouten:

    Hello Suzan, go for it. Take the world, start with Australia. Have fun, live and love your life.

  • 02 Juni 2015 - 20:24

    Petra Ruitenberg:

    Hey toppertje,

    Wij gaan je zeker volgen

  • 02 Juni 2015 - 23:12

    Denise:

    Toppie moppie! Ik heb me aangemeld en ga alles van je volgen :) het is je super gegund. Xx


  • 03 Juni 2015 - 09:46

    Joke Dooijeweerd:

    Super Suzan, ik ben heel erg benieuwd wat je er van gaat vinden en wat je allemaal gaat doen veen succes xx

  • 17 Augustus 2015 - 12:25

    Gitte Spee:

    Ha Suzan, ik wens je een mooie reis, veel vriendschappen en veel geluk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Hallo Allemaal, Ik ben Suzan 21 jaar en woon in Doornspijk en heb de afgelopen 7 jaar in Nunspeet gewerkt als kapster. Ik heb begin dit jaar ontslag genomen en besloten om te gaan backpacken iets waar ik altijd al van gedroomd heb. Zoals ik zelf zeg ''Dont let your dreams be dreams''. Ik vertrek 9 okt. naar Australië en mij planning is om daar ong. een jaar lang rond te reizen en te gaan werken ook wil ik nog een kijkje gaan nemen in Nieuw-Zeeland en het belangrijkste van alles zoveel mogelijk te gaan genieten!! Op deze blog zal ik mijn verhalen en foto's plaatsen van wat ik daar allemaal mee maak. Leuk dat jullie me gaan volgen. Liefs Suzan

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 14206

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 09 Oktober 2016

Backpacken Australië

08 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-Zeeland rond reis samen met Deborah.

Landen bezocht: